Dzięki temu przedsiębiorca ma kontakt z żywym jak i z wirtualnym klientem. Dzięki temu jego firma i usługi jakie oferuje są bardziej znane. Klienci (jeżeli są zadowoleni) z reguły zawsze chwalą daną firmę czy sklep wśród swojej rodziny czy znajomych. Prowadzenie biznesu internetowego ma jednak bardzo duże plusy. Przede wszystkim na starcie nie musimy martwić się o posiadanie miejsca do otwarcia sklepu czy też miejsca do przyjmowania klientów. Nie musimy też inwestować zbyt mocno w wygląd takiego miejsca (jeśli mamy je do swojej dyspozycji). Wystarczy czyste i schludne biuro, wyposażone w sprzęty biurowe, odpowiednie meble oraz względnie przyjemną atmosferę. Nie trzeba też zaopatrywać się w zbyt duży magazyn. Często sklepy internetowe sprowadzają swoje towary prosto z hurtowni, dopiero wtedy gdy mają większe zamówienia. Jednak to w dzisiejszych czasach powoli przestaje wystarczać. Klient kupujący coś przez Internet, płaci bardzo szybko (na przykład przez przelew internetowy) zatem chce, by towar został mu dostarczony równie szybko. Zatem nie będzie on chciał czekać na koniec miesiąca, bo wtedy na przykład właściciel sklepu zamawia konkretny towar. Bo co jeśli zamówienie nie dojdzie do skutku z powodu braków w samej hurtowni? Właściciel jakiegokolwiek biznesu musi być tego wszystkiego świadomy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply