W dobie szybkiego życia, Internetu i szybkich technologii musi on być świadomy także tego, że klient to nasz pan. Jeśli nie będziemy go doceniać i szanować, to z pewnością go stracimy. Dlatego też prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z dosyć dużą odpowiedzialnością. Bo jeśli będziemy dobrze wywiązywać się z zamówień, to w sieci będzie krążyła o nas dobra opinia, a jeśli nie to wiadomo. Internauci lubią dziś dokonywać zakupów przez sieć. Są one szybkie, wygodne i dostarczane do domu. Często w sieci szukają atrakcyjnych promocji, których nie znajdą na przykład w tradycyjnym sklepie w centrum handlowym. W Internecie jest bardzo dużo różnorodnych promocji. Jednak bardzo często te promocje są tylko złudzeniami. Niestety biznes i marketing żyją swoimi prawami. Bo przecież jeżeli będziemy sprzedawali towar tanio i nie będziemy żądali od klienta pokrycia kosztów wysyłki, to możemy w szybkim czasie zacząć ponosić spore straty. Zwłaszcza, że brak opłat za przesyłkę cieszy się wśród internautów dużą popularnością. Opakowania i koszt przesyłki czasami przewyższa konkretną cenę danej rzeczy w zwykłym sklepie. Jednak klienci są co raz częściej na tyle wygodni, że dopłata kilku lub kilkunastu złotych nie robi na nich żadnego wrażenia. Przedsiębiorca musi się jednak liczyć z wieloma czynnikami, które decydują o cenie sprzedawanych przez niego produktów czy usług.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply