Każdy przedsiębiorca marzy o tym, aby posiadać własne biuro, w którym przyjmowałby kontrahentów i sekretarkę, która będzie przełączała do niego rozmowy. Taka wizja jest super, zwłaszcza kiedy na drzwiach widnieje tytuł dyrektor lub właściciel, jednak do niej z reguły prowadzi długa droga. Nie da się mieć wszystkiego od razu, tym bardziej, że dobre utrzymanie siedziby firmy w każdym jej miesiącu, również łączy się z pewnymi kosztami, takimi jak czynsz, ale również utrzymanie osób, które dbają o jej porządek. Bo jeżeli biuro będzie piękne, ale nie będzie czyste, to wstyd będzie zaprosić tam kogokolwiek. Utrzymanie lokalu także kosztuje, nie wspominając już o remoncie i wyposażeniu wnętrza według własnego pomysłu. Na samym początku prowadzenia działalności z reguły nie posiada się lokalu użytkowego, raczej prowadzi się ją z prywatnego mieszkania, a często istnieje konieczność przyjmowania kontrahentów. W związku z tym, warto jest stworzyć w mieszkaniu miejsce, które będzie służyło przyjmowaniu kontrahentów, klientów i wykonywaniu całego podmiotu własnej działalności gospodarczej. Łatwiej będzie w takim wypadku oddzielić obowiązki zawodowe od domowych, a i kontrahenci lepszym okiem spojrzą na przedsiębiorcę, który poważnie traktuje ich przyjęcie i prowadzenie z nimi odpowiednich rozmów.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply