
To, czy będzie on żądał opłaty za przesyłkę jest wyłącznie jego decyzją. Niekiedy takie atrakcje podczas sprzedaży mogą doprowadzić do zdobycia dużej popularności i uznania wśród klientów. Jednak często gdy nie musimy płacić za przesyłkę może to oznaczać, że i tak wszystko jest wliczone i zawiera się w cenie naszego produktu, który kupujemy. Zatem podczas internetowego buszowania po sklepach należy pilnie sprawdzać wszystkie, nawet te najbardziej ukryte promocje. Wróćmy jednak do samego wyglądu biur i całokształtu nowoczesnych, internetowych biznesów. Dziś co raz więcej przedsiębiorstw czy sklepów oferuje swoim klientom kompleksową obsługę przez Internet. Dzięki temu klient nie musi na przykład płacić za rozmowę telefoniczną, która w sytuacjach biznesowych może być zwykle dość długa i kosztowna. Dzięki darmowym komunikatorom internetowym obie strony mogą błyskawicznie się ze sobą porozumieć. Jeden z komunikatorów o nazwie Skype oferuje nawet darmowe rozmowy wideo. Dzięki nim nasz klient nie czuje się już tak anonimowy i nie czuje się też traktowany masowo. Indywidualny kontakt z klientem, w każdym biznesie to podstawa. Nawet gdy piszemy wyłącznie z klientem przez mejle, potrzebna jest odrobina indywidualności. Głównie po to by nasz klient czuł się doceniony i wyjątkowy. Są to bardzo proste zabiegi psychologiczne, stosowane od wielu lat.