Obsługa programu nagradzania pracowników

Obsługa programu nagradzania pracowników

Tworzenie programu nagradzania pracowników to świetny sposób, aby zmobilizować pracowników do osiągania sukcesów. To nie tylko program nadzorowania wyników wśród ludzi, którzy pracują dla firmy, ale także narzędzie do zwiększania produktywności i lojalności kadry do firmy. Pracownicze programy motywacyjne to nic nowego, chociaż firmy często znajdują nowe formy implementacji takich narzędzi. Utwórz dwie listy celów, po jednym dla firmy i dla pracowników. Powinno być jasne, na co pracownicy powinni zwrócić uwagę w programie i co Ty chcesz osiągnąć poprzez tworzenie go. Wzrost sprzedaży, poprawa morale pracowników lub nagradzanie pracowników – dopuszczalne są wszystkie cele, tak długo, jak są jasne dla osób, które do nich dążą. Zadecyduj o rodzaju nagród, które zostaną przyznane. Nagrody mogą być symboliczne (rzeczywiste świadectwo lub medal) lub mogą być istotne materialnie, wówczas koncentruj się na nagrodach pieniężnych, specjalnych przedmiotach, takich jak zegarki i pióra lub długoterminowe korzyści, takich jak więcej czasu wolnego lub podwyżki. Ogłoś czas, w jaki będzie obowiązywać program. To naprawdę nie ma znaczenia, jeśli masz zamiar rozdawać nagrody w okresach miesięcznych lub kwartalnych, ale trzeba o tym wiedzieć wcześniej. Musisz też zadbać o to, aby pracownicy wiedzieli, czego się spodziewać i w jakim terminie. Po ogłoszeniu programu, możesz zacząć go realizować od zaraz, w ciągu miesiąca lub kwartału, aby pokazać, jak w rzeczywistości firma obsługuje program nagradzania pracowników i jak należy do niego podchodzić.

[Głosów:2    Średnia:3.5/5]

You can leave a response, or trackback from your own site.